Monday, September 21, 2009

10 nap - Reggeli jelentés Nia-san otthonából >.<

Ohayoooo minna!^^

*hüpp hüpp-pityereg* Tudom, tudom…. tegnap elmaradt a blogolás… Gomeeeeeeeeeeeeeen! :’( Ezért ma reggel direkt feljöttem.>.<

10 nap és láthatom Myv-samát élőben!!!! *.*

Képzeljétek vele álmodtam. *.* Nia ágy jótékony hatással volt rám.XD Na most, az álom eléggé kusza volt, de a lényeg annyi volt hogy találkoztam Miyavival feljött hozzám a lakásra és ott ültem az ölében és mosolygott rám és ölelgetett. *.* *.* *.* És annyira kawaiii voooolt!!! *.* Nah mindegy.XD A lényeg, hogy a végén még Kai drágám is ott volt. *.* Úgyhogy nagyon jót álmodtam.^^ Reggel, ami ugye most van…XD Filth in the Beautyra keltünk, utána meg most Leech megy a gépről. *.* És Nia faláról sok-sok Miyvi néz ráááááááám. *.* Ide akarok költözniiiiiiiiiiiiiiiiii!!! *.* Najó, elég a fangirl módból, le kéne kapcsolnom magam, mert így korán reggel túl sok vagyok, elismerem….XD

Chuuu minna!^^ Byebyeeee és továbbis szép napot, aki esetleg betéved e hajnali órán.XD:P

No comments:

Post a Comment